הקוויטעל שלך בהילולת מופת הישועה רבי ישעיה מקרעסטיר זיע"א

    אבי יעקב No Comments on הקוויטעל שלך בהילולת מופת הישועה רבי ישעיה מקרעסטיר זיע"א

    השם ר' ישעיה ב"ר משה הפך כבר מזמן לשם נרדף לישועות בפרנסה, הצלחה, וכל העניינים. המונים מבקשים להצטרף לשותפי מפעלות הצדיק במעשי החסד ולזכות גם הם בשפע של פרנסה, ברכה והצלחה בכח הצדיק שהבטיח לפעול ישועות למי שימשיך את מעשי החסד. רבבות יעשו את הדרך לעיירה הקטנה 'בודרוג-קרעסטיר' בהונגריה שהוכנה לקליטת ההמונים

    16:33
    12.05.24
    שלמה ריזל No Comments on היסטוריה: ראש הממשלה נתניהו תועד מניח תפילין

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מי לא זקוק לישועה, מי לא מחפש דרך לקבל את הברכה לזכות בהצלחה. בכל דור ודור יש את הצדיק של הדור שזוכה להיות פועל ישועות. יש צדיקים גדולים שזוכים להיות צדיקים ובעלי מופת לדורות. אחד המיוחד שבהם הוא מופת הדור מי שכבר בחייו נודע כמחולל ישועות נשגבות הצדיק רבי ישעיה מקרעסטיר זכותו יגן עלינו, שיום ההילולא שלו יחול ביום שני ג' באייר.

    לחצו כאן לסגולת הצדיק מקרעסטיר>>>

    רבי ישעיה מקרעסטיר זיע"א שגדולי דורו העידו שמפתח הפרנסה נמצא אצלו, זכה בכוח הברכה שלו, בזכות שהיה עוסק כל העת במעשי חסד – לשובע ולא לרזון. הוא הגיע לשלימות במצוות חסד – שלימות בנתינה, לכן גם תמונתו מסוגלת נגד עכברים שלוקחים ומכרסמים באוכל של האנשים כך לפי דברי הרבנים.

    גדולי הדור קבעו, שאין דרך טובה מזו לזכות לברכת הצדיק מאשר שותפות במפעלות החסד שלו 'ברכת ישעיה', כפי שהבטיח וביקש בצוואתו שמי שימשיך במעשי החסד יפעל עבורו ישועות מעל לדרך הטבע.

    וזה פשוט עובדה! אלפים כבר נושעו בזכות השותפות. הם זכו לשפע בפרנסה. כיסו חובות. מצאו את הדירה המושלמת שלהם. הצליחו בעסקים בצורה פלאית. אנשים שמטה לחמם נשבר ראו בחוש איך הם זוכים לברכת הפרנסה מחדש. משפחות שהתקשו בחינוך הילדים זכו לפתוח דף חדש בזכות תמיכתם בצדקות הצדיק. אלו שנואשו מלמצוא את זיווגם ההגון, קיבלו לפתע את הבשורה הטובה לאחר שהחליטו לתמוך בצדקה של הצדיק. המוני סיפורים ועובדות של ישועות שחלקן מעל דרך הטבע ממש.

    רוצה גם לזכות בסגולת רבי ישעיה מקרעסטיר>>>

    ביום המסוגל  יום שני ג' אייר, יש לכם את ההזדמנות להיות שותפים במורשתו וצוואתו של הצדיק שכנודע בספרים הקדושים ביום פטירתו הוא משפיע שפע מיוחד בשמים. וכפי שאף הבטיח שיפעל ישועות מעל לדרך הטבע כחייו לאלו שימשיכו במעשי החסד.

    השותפים במפעלות הצדיק זוכים להיות נזכרים במעמד התפילה הגדול בראשות גדולי הדור שליט"א שיערך בעז"ה ביום ההילולא בציון הקדוש ובכל קצוות תבל בבת אחת, בהשתתפות רבבות עמך ישראל. לביתם של השותפים ישלח הקמיע הפלאי המיוחד של הצדיק שמוכנס בתוך מפתח הפרנסה – מפתח הזהב שנודע כמסוגל לפרנסה ולשמירה על הבית.

    רוצה גם את הקמיע הפלאי של רבי ישעיה לפרנסה וברכה>>>

    התקשרו עכשיו למפעלות הצדיק 'ברכת ישעיה': 1800-860-866 ותזכו גם אתם לראות ישועות גדולות בזכותו של מופת הדור פועל הישועות. תמיד תזכרו את הרגע הזה שבו קיבלתם עכשיו את ההחלטה שתשנה לכם את החיים לטובה בעז"ה ותפתח לכם שעיר פרנסה וברכה כמו שרבים זכו כבר.



    0 תגובות